TOYOTA C-HR: PŘELOMOVÝ MODEL ZNAČKY TOYOTA V EVROPĚ
Uvedení původní Toyoty C-HR bylo pro Toyotu i celý evropský segment kompaktních SUV přelomovým krokem. Na vysoce konkurenčním trhu tento model působil radikálně a svým vzhledem se ihned odlišil od tradičních SUV, zejména svými výraznými a ostrými tvary, které připomínaly spíše moderní sportovní kupé.
Úspěch C-HR v roli inovátora napomohl proměnit vnímání Toyoty v očích evropských zákazníků, kteří si začali k této značce přiřazovat silný emocionální rozměr. Vůz se setkal se značnou odezvou, kdy přes polovina zákazníků uvedla, že faktorem rozhodujícím o koupi vozu bylo jeho stylistické ztvárnění. Toyota C-HR se postupně stala nejúspěšnějším modelem Toyoty v získávání zákazníků přecházejících od jiných značek.
Zcela nová Toyota C-HR nové generace posouvá výraznou kvalitu a postavení předchůdce na ještě vyšší úroveň, a to prostřednictvím avantgardního vzhledu, vyspělých technologií a nabídky elektrifikovaných hybridních a plug-in hybridních pohonů s vyšším výkonem, ještě lepším jízdním chováním a delším čistě elektrickým dojezdem. Kromě toho potvrzuje zasazení Toyoty o evropský trh: nový model byl navržen v Evropě se zohledněním potřeb evropských zákazníků a rovněž se vyrábí výlučně v Evropě, včetně montáže vysokonapěťových baterií.